Sickelisick

2012-03-13 (19:45:48)

Jag är sjuk! Rena rånet att shoppa loss på Apoteket dessutom, men nu har jag fyllt upp en skål med brickanyl, pulmicort, nässpray, bisolvon, ibumentin och strepsils - ni vet, när en förkylningsastmatiker blir sjuk är det ingen lek. Puff.
Johan jag varit här och lämnat ostbågar (!!!) heh. Annars dricker jag pilegarden-té, kollar igenom alla bb-avsnitt jag missat nu när jag spenderat kvällarna framför prison break med Johan som är allergisk mot bigbrother ;) och ska ta tag i lite kurslitteratur.

Kolla här, hur HOT (!!!!!!!!!!!!!!) är inte denna bilden? Ska ta och skrapa ihop till bourgie lampan nu en gång för alla, så jäkla mycket pengar för en student bara, men nu har jag trånat efter den i över ett år så det är värt att käka gröt för ;) börjar dock tröttna på min rosa kartell fl/y, typiskt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback