Backup event

2012-01-19 (22:50:54)

Studiedag denna torsdag resulterade i jobb för backup, Rebecca och jag har sprungit land och rike mellan 12-18 för att marknadsföra specsavers. Har skrattat, dansat och träffat så jäkla mycket människor. Lyckades dessutom springa in i Filip! Högsta vinst, han är ganska osynlig nowadays. Men kaffe och skitsnack är inbokat nu på lördag, fint!
Jag brukar somna runt 01, men idag är första dagen jag ligger i sängen redan vid 22.30 utan minsta plan på att tvinga mig själv till sömn. Haha jag är så jäkla trött!
Köpte en ljusljusljusrosa ljuslykta på vägen hem, livar upp detta vita hem, nu vill jag få in liiiite färg.

Imorgon föreläsning och lunchdejt med papps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback