Det ba gau inte

2012-02-16 (19:16:03)

Saker jag gjort för att få upp energin till den megaångestladdadeköttiga-tentan imorgon:
Ätit middag för att få lite energi
Funkar inte, ringer bästis för att få till ett hysteriskt asgarv
...lyckas! Men hjärnan klingar inte till för det.
Läser lite bloggar
...läser lite till bloggar
Ringer bästis IGEN för att få lite pigga-upp-mig tips
Hon lär mig rövarspråket
...skickar otaliga sms på rövarspråket med kompendierna i handen...
Äter varma mackor för att få energi!
Funkar inte, tar en dusch och smörjer in heeeela kroppen och känner mig fräschast i världen
Nu! Nu måste jag ju ha fått den halvslaktade hjärnan lite städad,
Skriver, skriver och skriver om lilla herren Stern...
Kan inte sitta still, spelar in min egen röst som läser upp Bowlby's affekter och stoppar i hörlurarna.
Värsta smarta grejen det sistnämnda, om jag nu hade kunnat fokusera på annat än hur min röst verkligen utvecklats sedan sist jag hörde den inspelad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback