Sann lycka

2011-12-04 (23:18:33)

IDAG kan jag erkänna att jag hyllar tekniken då jag samtidigt som jag har ett v.a.c.k.e.r.t samtal med bästis råkar trycka 2 gånger på headsetet och får igång min nya favoritlåt, med andra ord blir jag ännu lyckligare. Hux flux var hennes mams med i samtalet och vi har alltså telefonkonferens samtidigt som jag bakar paj och hör dessa brudar joddla OCH en vacker stämma vrålar "aaaaand foreveeeeeer" i bakgrunden.

Låter ju hur töntigt som helst men jag som ÄLSKAR när känslor blir ännu starkare blir såklart överlycklig över detta påfund.

Ja, självklart kommer jag att köra lyssna-på-musik-samtidigt-som-jag-talar-med-en-fin-människa nästa gång det limbisla systemet samarbetar med hypotalamus.
Åhhåhh can't wait.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback