jamen?

2011-12-03 (16:53:17)
Sweet att ni fortfarande hänger här även att jag inte tillfredsställer era behov ordentligt (!)

Granen har fått flytta in idag och min vackra dam har fått hedersplatsen:


Annars då, hur mår ni?
Själv är jag mest irriterad, haha. Över det mesta om jag ska vara ärlig, tentor och basgruppen, att jag tänker så mycket, att jag inte kan göra vad jag vill. Ibland har jag lust att hoppa av utbildningen och börja jobba igen, tycker inte om att ha såhär mycket struktur i mitt liv. Är det inte konstigt, att det kan få mig att må dåligt? Vill vara vild och fri, göra vad jag vill utan konsekvenser (gud sa gött va.)

Nu ska jag göra knäck! hohhohohoho.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du tar.

2011-12-04 @ 12:13:11
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback