arctic monkeys

2011-12-10 (17:45:29)


Ja hej.
VET NI VAD SOM HÄNT?!
(förutom att jag misslyckats med en pussbild till Gabriella för att visa vad hon behöver klå till nästa lördag?)
Jag har funnit ett nytt beroende, innan var det endast en hobby......
ÅHHHHHHJA fransar! Testar dem ena efter dem andra, kanske gick jag lite för långt när jag plockade de mest rejäla, men dem vanliga syns knappt på mig längre?! Kanske har jag vant ögat too much så att säga.. HAHAHHAHA. Ush nä, idag är jag lite speedad kanske, dunno why för att om sanningen ska fram så är detta en lördagskväll som kommer att tillbringas i mamsens soffa. YUPYUP.
Iallafall, bör nog köra på dessa och inte fransarna.som.gör.att.jag.ser.shemale.ut. som råkar (?) ligga i badrumsskåpet. FAST innan ni klagar på något sätt, så kan jag ju tala om för er att fransarna på bilden har jag såklart inte klippt till än (har inte så långa ögon?!) tesssstar somsagt, faller det på dem så ska jag klippa ojojoj.

Nä det är inte klokt detta.
Kräm fräsch.

Saknar denna karl. Undrar om det någonsin går över?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Superfina fransar! Vilken dröm det vore att ha långa och tjocka, gärna väldigt mörka också.



Just nu säljer jag dem inte, men har planer på att göra det i framtiden! :) Kul att du gillade dem!

2011-12-20 @ 22:31:55
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback